Toch niet gevonden wat u zocht?
Voor al uw vragen over uw eigen groepsverzekering kunt u steeds terecht bij uw werkgever.
Bent u niet langer in dienst van uw werkgever? Mail dan uw vraag naar ons.
Hebt u een klacht?
1. Onze dienst Klachtenmanagement
U kunt rechtstreeks contact opnemen met onze dienst Klachtenmanagement. Wij bieden u een luisterend oor en zullen uw klacht of opmerking alle aandacht geven, bemiddelen in een geschil en, samen met u, trachten een oplossing te vinden.
Formuleer het probleem zo duidelijk mogelijk en vermeld zeker ook uw dossier- of polisnummer.
Zoals afgesproken in de Assuralia Gedragscode, ontvangt u van ons binnen de drie werkdagen een ontvangstbevestiging met het nummer waaronder uw klacht werd geregistreerd. U vindt er ook de naam en contactgegevens van de medewerker die uw klacht ter harte neemt. Binnen de maand krijgt u dan van ons een definitief antwoord. Mocht dit om een of andere reden niet lukken, dan krijgt u een tussentijds bericht met de nodige uitleg.
Hoe ons contacteren?
- Via mail: klacht@vivium.be
- Per post: Klachtenmanagement Vivium, Koningsstraat 151, 1210 Brussel.
- Per telefoon: 02 250 90 60.
2. Ombudsman van de Verzekeringen
Bent u niet tevreden met het antwoord van onze dienst Klachtenmanagement, dan kunt u een beroep doen op de Ombudsman van de Verzekeringen.